LuizaPhotography

"Whoever says there is no God, they did not spend enough time in nature." (LauraMartaAlbescu)

Life in Pictures – Gradina Zoologica, Lisboa.

Un comentariu


Fotografii de la Gradina Zoologica din Lisboa, Portugalia. In alta postare am atasat fotografii cu diferite animale de la aceasta gradina zoologica. Acum am ales cateva fotografii pe care le-am facut in asteptarea spectacolului oferit de delfini. A fost impresionant!
Mai multe fotografii puteti vedea pe pagina mea de FBK LuizaPhotography.

LIFE IN PICTURES -Ideea geniala a lui Costin Comba
Un gând despre „Life in Pictures – Gradina Zoologica, Lisboa.

  1. delfinii par mereu veseli…imi sunt dragi 🙂

Iti place? Spune ceva...

